Záruční list
Ručitel – subjekt poskytující záruku, tj. společnost GunGan sp. z o.o., se sídlem ve Vratislavi, ul. Boczna 4/310, NIP: 8992819315, KRS: 0000679280
Kupující – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, která zakoupila produkt přímo od Ručitele.
Servis – třetí subjekt spolupracující s Ručitelem
Záruční podmínky
- Společnost GunGan Sp. z o.o. poskytuje Kupujícím záruku na správnou funkci produktu po dobu:
- tří let na materiál a dvou let na švy – u produktů s nepřetržitým přívodem vzduchu, tedy takových, ke kterým musí být ventilátor trvale připojen (např. nafukovací hřiště, nafukovací skluzavky, překážkové dráhy apod.). Pro celoroční zábavní parky platí záruka dva roky na materiál a jeden rok na švy,
- na plovoucí vodní parky platí dvouletá záruka,
- jednoho roku – u produktů s uzavřeným oběhem vzduchu, tedy takových, ke kterým není nutné mít ventilátor trvale připojen (např. Bumper Ball koule, vodní koule, vodní bazény),
- na ostatní produkty, které nespadají do výše uvedených kategorií, např. Archery Tag – platí jednoletá záruka.
- na potisky aplikované na produkty platí jednoletá záruka.
- Uvedená záruční doba se počítá ode dne předání produktu – pokud není ve smlouvě uvedeno jinak.
- Záruční plnění se vztahuje výhradně na území Polské republiky.
- Pokud se v záruční době objeví fyzická vada produktu vzniklá vinou výrobce, má Kupující právo na bezplatnou opravu poškození.
- Záruka se NE vztahuje na škody vzniklé v důsledku:
- mechanického poškození,
- poškození vzniklého během přepravy a manipulace s produktem,
- nesprávného používání produktu, nedbalosti Kupujícího nebo používání produktu v rozporu s návodem k obsluze či příslušnými předpisy nebo normami,
- poškození nebo nesprávné funkce v důsledku okolností nezávislých na Ručiteli nebo vyšší moci, včetně např. požáru, povodně, úderu blesku, jiných živelných pohrom (včetně větru o síle nad 15 uzlů) nebo jiných nepředvídaných událostí, přepětí v telefonní nebo elektrické síti, nesprávného napájecího napětí, připojení do neuzemněné zásuvky,
- umístění produktu na nerovném povrchu nebo naplnění některé části produktu: (i) jinou kapalinou než vodou nebo (ii) vodou nad 70 % objemu,
- překročení maximální hodnoty tlaku nebo nepoužití čerpacích zařízení v souladu s návodem nebo dokumentací DTR,
- běžného opotřebení produktu,
- úprav, změn, ladění nebo oprav provedených jinými subjekty než Servisem určeným Ručitelem,
- poškození nebo vad vzniklých po uplynutí záruční doby,
- poškození: D-ringů (úchytů k upevnění atrakcí), schůdků, držadel a výměnných skluzavek (týká se všech nafukovacích zařízení).
- Kupující ZTRÁCÍ záruku v případě:
- provedení úprav, změn nebo ladění jinými subjekty než Ručitelem, jeho subdodavateli nebo Servisem určeným Ručitelem,
- používání produktů v měsících listopad–březen a při poklesu okolní teploty pod 10o Celsia,
- nedostatečného vysušení produktu před jeho uskladněním,
- nezajištění vhodné izolační vrstvy oddělující produkt od podloží,
- přeprodeje produktu,
- v případě plovoucích vodních parků – podmínkou zachování záruky je písemné oznámení Ručiteli o provedení demontáže plovoucího vodního parku na období od listopadu do března, do týdne od data demontáže. Demontáž musí proběhnout mimo uvedené období. Pro vyloučení nejasností kupující ztrácí záruku v případě neinformování a v případě neprovedení demontáže parku před obdobím listopad–březen.
- Záruka se vztahuje výhradně na subjekty, které zakoupily produkt přímo od Ručitele. Záruka se nevztahuje na další nabyvatele produktu.
- Záruční služby jsou poskytovány Servisem určeným Ručitelem.
- Před odesláním vadného produktu je třeba závadu nahlásit Ručiteli. Za tímto účelem je nutné:
- zdokumentovat vady a poruchy produktu spolu s uvedením příčiny jejich vzniku,
- zaslat fotografie s podrobným popisem technického problému a dokladem o koupi na e-mailovou adresu obchodu,
- počkat na vyřízení záruční reklamace Ručitelem.
- Ručitel si vyhrazuje právo požadovat od Kupujícího další informace nezbytné k vyřízení záruční reklamace.
- Po kladném vyřízení reklamace Ručitel informuje Kupujícího o adrese Servisu, který provede opravu. Zařízení je nutné:
- dodat přímo do Servisu určeného Ručitelem NEBO
- zaslat do Servisu určeného Ručitelem
- Ručitel si vyhrazuje právo na jednostrannou volbu způsobu odstranění vady, zejména pokud to vyžadují technologické nebo technické důvody.
- Ručitel hradí náklady na dopravu (Ručitel osobně objedná kurýra k Kupujícímu. Kupující nesmí bez vědomí Ručitele zasílat zařízení Ručiteli a Servisu) oběma směry, pokud byla reklamace uznána. V opačném případě hradí náklady na dopravu oběma směry Kupující.
- Poruchy zjištěné v záruční době budou odstraněny Ručitelem v termínu dohodnutém stranami, nejpozději však do 30 pracovních dnů od data převzetí produktu k opravě Servisem určeným Ručitelem.
- V případě, že oprava vyžaduje dovoz náhradních dílů ze zahraničí, lhůta opravy se odpovídajícím způsobem prodlužuje – o čemž Ručitel nebo Servis informuje Kupujícího.
- V rozsahu neupraveném platí příslušná ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost při prodeji.
- Tyto Záruční podmínky jsou platné od 1. září 2025.