Záruční list

Ručitel – subjekt poskytující záruku, tj. společnost GunGan sp. z o.o., se sídlem ve Vratislavi, ul. Boczna 4/310, NIP: 8992819315, KRS: 0000679280

Kupující – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, která zakoupila produkt přímo od Ručitele.

Servis – třetí subjekt spolupracující s Ručitelem

Záruční podmínky

  1. Společnost GunGan Sp. z o.o. poskytuje Kupujícím záruku na správnou funkci produktu po dobu:
    • tří let na materiál a dvou let na švy – u produktů s nepřetržitým přívodem vzduchu, tedy takových, ke kterým musí být ventilátor trvale připojen (např. nafukovací hřiště, nafukovací skluzavky, překážkové dráhy apod.). Pro celoroční zábavní parky platí záruka dva roky na materiál a jeden rok na švy,
    • na plovoucí vodní parky platí dvouletá záruka,
    • jednoho roku – u produktů s uzavřeným oběhem vzduchu, tedy takových, ke kterým není nutné mít ventilátor trvale připojen (např. Bumper Ball koule, vodní koule, vodní bazény),
    • na ostatní produkty, které nespadají do výše uvedených kategorií, např. Archery Tag – platí jednoletá záruka.
    • na potisky aplikované na produkty platí jednoletá záruka.
  2. Uvedená záruční doba se počítá ode dne předání produktu – pokud není ve smlouvě uvedeno jinak.
  3. Záruční plnění se vztahuje výhradně na území Polské republiky.
  4. Pokud se v záruční době objeví fyzická vada produktu vzniklá vinou výrobce, má Kupující právo na bezplatnou opravu poškození.
  5. Záruka se NE vztahuje na škody vzniklé v důsledku:
    • mechanického poškození,
    • poškození vzniklého během přepravy a manipulace s produktem,
    • nesprávného používání produktu, nedbalosti Kupujícího nebo používání produktu v rozporu s návodem k obsluze či příslušnými předpisy nebo normami,
    • poškození nebo nesprávné funkce v důsledku okolností nezávislých na Ručiteli nebo vyšší moci, včetně např. požáru, povodně, úderu blesku, jiných živelných pohrom (včetně větru o síle nad 15 uzlů) nebo jiných nepředvídaných událostí, přepětí v telefonní nebo elektrické síti, nesprávného napájecího napětí, připojení do neuzemněné zásuvky,
    • umístění produktu na nerovném povrchu nebo naplnění některé části produktu: (i) jinou kapalinou než vodou nebo (ii) vodou nad 70 % objemu,
    • překročení maximální hodnoty tlaku nebo nepoužití čerpacích zařízení v souladu s návodem nebo dokumentací DTR,
    • běžného opotřebení produktu,
    • úprav, změn, ladění nebo oprav provedených jinými subjekty než Servisem určeným Ručitelem,
    • poškození nebo vad vzniklých po uplynutí záruční doby,
    • poškození: D-ringů (úchytů k upevnění atrakcí), schůdků, držadel a výměnných skluzavek (týká se všech nafukovacích zařízení).
  6. Kupující ZTRÁCÍ záruku v případě:
    • provedení úprav, změn nebo ladění jinými subjekty než Ručitelem, jeho subdodavateli nebo Servisem určeným Ručitelem,
    • používání produktů v měsících listopad–březen a při poklesu okolní teploty pod 10o Celsia,
    • nedostatečného vysušení produktu před jeho uskladněním,
    • nezajištění vhodné izolační vrstvy oddělující produkt od podloží,
    • přeprodeje produktu,
    • v případě plovoucích vodních parků – podmínkou zachování záruky je písemné oznámení Ručiteli o provedení demontáže plovoucího vodního parku na období od listopadu do března, do týdne od data demontáže. Demontáž musí proběhnout mimo uvedené období. Pro vyloučení nejasností kupující ztrácí záruku v případě neinformování a v případě neprovedení demontáže parku před obdobím listopad–březen.
  7. Záruka se vztahuje výhradně na subjekty, které zakoupily produkt přímo od Ručitele. Záruka se nevztahuje na další nabyvatele produktu.
  8. Záruční služby jsou poskytovány Servisem určeným Ručitelem.
  9. Před odesláním vadného produktu je třeba závadu nahlásit Ručiteli. Za tímto účelem je nutné:
    • zdokumentovat vady a poruchy produktu spolu s uvedením příčiny jejich vzniku,
    • zaslat fotografie s podrobným popisem technického problému a dokladem o koupi na e-mailovou adresu obchodu,
    • počkat na vyřízení záruční reklamace Ručitelem.
  10. Ručitel si vyhrazuje právo požadovat od Kupujícího další informace nezbytné k vyřízení záruční reklamace.
  11. Po kladném vyřízení reklamace Ručitel informuje Kupujícího o adrese Servisu, který provede opravu. Zařízení je nutné:
    • dodat přímo do Servisu určeného Ručitelem NEBO
    • zaslat do Servisu určeného Ručitelem
  12. Ručitel si vyhrazuje právo na jednostrannou volbu způsobu odstranění vady, zejména pokud to vyžadují technologické nebo technické důvody.
  13. Ručitel hradí náklady na dopravu (Ručitel osobně objedná kurýra k Kupujícímu. Kupující nesmí bez vědomí Ručitele zasílat zařízení Ručiteli a Servisu) oběma směry, pokud byla reklamace uznána. V opačném případě hradí náklady na dopravu oběma směry Kupující.
  14. Poruchy zjištěné v záruční době budou odstraněny Ručitelem v termínu dohodnutém stranami, nejpozději však do 30 pracovních dnů od data převzetí produktu k opravě Servisem určeným Ručitelem.
  15. V případě, že oprava vyžaduje dovoz náhradních dílů ze zahraničí, lhůta opravy se odpovídajícím způsobem prodlužuje – o čemž Ručitel nebo Servis informuje Kupujícího.
  16. V rozsahu neupraveném platí příslušná ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost při prodeji.
  17. Tyto Záruční podmínky jsou platné od 1. září 2025.